Læs også om:


 
   
 

EN ÆGTE KAMF’ER

Hvad er en ægte KAMFér?

Flere nøglemedarbejdere i teamet har været med fra starten og kan sammen med Keld Adelsbøll fejre 10 års jubilæum i 2009.

KAMF´ere forbliver KAMF´ere, fordi vi har stort fokus på at skabe arbejdsglæde og løbende udvikling. I 2011 har vi eksempelvis holdt kursus for alle medarbejdere i Lean og procesoptimering.

I 2013 har vi afholdt kursus for alle medarbejdere i kvalitetsstyring og 5S.

I 2013 blev KAMF ISO 9001:2008 certificeret. 


Kendetegn for en ægte KAMF’er

Keld Adelsbøll har fra starten haft en klar holdning til, hvordan en KAMF’er skal være: 

  • En fleksibel og nysgerrig person
  • Holder det, vi lover vores kunder
  • Lever op til, og har forståelse for, at kunden er den vigtigste
  • Forstår betydningen af - og er i stand til at forvalte - frihed under ansvar
  • Har stor velvillighed og udviser stor forståelse for øvrige arbejdsområder.
  • Føler stor faglig stolthed
  • Udviser individuelt og kollektivt ansvar
  • Har et højt fagligt niveau - både erfaringsmæssigt og uddannelsesmæssigt.  

”Det er vores kunder, som er udviklingen, drivkraften og motivationen bag os KAMF´ere. Kun gennem tætte kunderelationer, spændende, udfordrende og ofte komplekse projekter, sikrer vi den fortsatte udvikling”.

Keld Adelsbøll Adm. Direktør.

 

  
 
 KAMF A/S • Hornbjergvej 71 • 8543 Hornslet • Tlf.: 8622 8644 • E-mail: info@kamf.dk